Pandemie COVID-19 se kromě dalších faktorů podílela na celosvětové explozi on-line nakupování. Díky rychlosti a pohodlí online nakupování je pro každého snadné získat to, co chce, přesně v tu chvíli, kdy to chce. Mnoho podniků díky tomu funguje zcela bez potřeby fyzického kontaktu.
Blog o digitálním marketingu
Ač u nás není příliš hluboko zakořeněný, Valentýn je rok od roku oblíbenější a slaví ho stále více Čechů. Tak nezůstaňte pozadu, připravte si valentýnskou nabídku a využijte příležitost trošku pohnout s obratem. Jak naplánovat valentýnské kampaně tak, aby byly úspěšné?
V roce 2021 se trendy na Instagramu týkaly autentického obsahu, influencerů, vizuálních efektů, kreativity, videí, příběhů a nakupování. Budou se vyvíjet tímto směrem i v roce 2022, nebo nás čeká něco nového? Pojďme se na to společně připravit!
Co jsou metriky sociálních médií? A proč je důležité je sledovat? Metriky vám pomohou prokázat hodnotu vaší práce a dopad vašich rozhodnutí.
České zákony týkající se sběru a využívání cookies dosud neodpovídaly evropským standardům. A tak došlo ke schválení novely zákona č. 127/2005 Sb. o elektronických komunikacích, který ošetřuje sběr osobních dat uživatelů na internetu. Změny v zákoně se dotknou každého, kdo využívá běžné marketingové nástroje jako je například Google Analytics. Co...
Díky rostoucímu počtu jednoduchých kreativních nástrojů pro mobilní zařízení dokazuje stále více lidí i firem, že i neprofesionální videa mohou přinést vysokou míru projeveného zájmu.