Reprezza - digitální agentura

Budujeme nejen značku samotnou, ale také Vaši důvěryhodnost v očích zákazníků

Digitální agentura Reprezza
Digitální agentura Reprezza

Vize naší agentury

Dlouhodobá spolupráce klienta s námi. Vylepšení celkové prezentace firmy, zlepšení komunikace a vybudování důvěryhodnosti značky. Vytvoření důvěry firmy v nás. Kontinuální zvládání nových situací na trhu. Rozvíjení možností spolupráce.

Proč si vybrat právě nás?

Jsme tým zkušených a sehraných lidí, jsme flexibilní, nabízíme reálná řešení a vidíme dál, než na konec kampaně.

Naše poslání

Přinášet klientům prospěch a přínos prostřednictvím rozvoje znalostí a schopností členů týmu.

Náš...

malý tým s velkými nápady

Sára Vašková

Sociální sítě

Steuart Henderson Britt řekl: Podnikat bez reklamy je jako mrkat na děvče ve tmě. Vy víte co děláte, ale nikdo jiný NE.

Jsem Sára a budu Vaším hlasem firmy skrze sociální sítě. Stále srším nápady a umím se stát specialistou na všechny problematiky. Miluju kreativní práci a zajímavé projekty. Chápu co znamená deadline a proto otravuji celý tým, aby jej dodržovali. Sociální sítě umožňují přímou interakci se zákazníky, bleskurychlé šíření informací a hlavně budování brandu a pověsti. V nepovolaných rukou se pro někoho mohou stát spíše noční můrou. Zákazníci totiž neodpouštějí a každý online přehmat nebo publikace bez plánu vás může stát cenné body image. Publikum (nejen na sociálních sítích) umí být tvrdé, mně ale žádný hater neuteče. Jsem blázen do kurzů, čtení a blogování. Jsem ráda, že to, co mě baví, se stalo mou denní pracovní náplní.

Marie Zemanová

Asistentka

Zdravím, jmenuji se Marie a jsem ve firmě taková další "pravá ruka". Mám smysl pro dotahování věcí do konce, dodržování plánů a datumů. Ráda dělám věci, které dávají smysl nejen mně, ale i mému okolí. A proto jsem asistentka v Prezze. 

Mezi mé superschopnosti patří zdravý workoholismus, potřeba neustále něco dělat a zdokonalovat, a v neposlední řadě schopnost vidět každý překlep a chybějící písmeno, s čímž mimochodem umím být až otravná.

Ve volném čase jsem pak především máma dvou dětí, ale ráda se vydám i na dvacetikilometrový pochod krajinou západních Čech se svými dvěma psy, nebo zasednu k šicímu stroji, kde se odreagovávám. 


Petr Bílek

Grafik

Pochází z Jilemnice, malé obce v Podkrkonoší a žije v Brně. Věnuje se grafickému designu. Jeho práce se vyznačuje jednoduchou a údernou kompozicí. Je zastáncem rčení "méně je více".

Mimo grafiky se také věnuje ilustraci a malbě. Ve své volné tvorbě je ovlivněn současnou komiksovou scénou a pouličním uměním jako je graffiti a street art.

Volný čas tráví především se svými přáteli, chodí po slacklině, cestuje, poslouchá muziku a kouká na filmy.


Anna Špotová

Grafička

Jsem grafička a ilustrátorka se zápalem pro všechny možné typy vizuální komunikace. Nebojím se tvorby webů, firemních identit ani postů na sociální sítě. Mým velkým koníčkem jsou videohry a jejich design. Ve volném čase mimo jiné ráda hraji deskovky, čtu komiksy a koukám na dokumenty o zvířatech.

Veronika Kropáčková

Projektová manažerka

Mojí vášní je multitasking, administrativa, finance a delegování práce. Jako projektový manažer se starám o to, aby všechno klapalo včas a na jedničku a i když to tak někdy třeba nedopadne, můžu se zaručit za to, že se vše vykomunikuje a vyřeší v ten nejlepší scénář. Projekty jsou nevyzpytatelné, vstupuje do nich x desítek faktorů a to je zábava, stres a pocit odvedené práce.

No a pokud se nevěnuji projektům, věnuji se ve svém volnu například yoze, inteligentní komunikaci nad sklenkou vína, práci na zahradě, květinám a dalšímu profesnímu růstu.

Zdeněk Klusák

Stratég a analytik

Jsem člověk mnoha profesí, software designer, krizový manažer, marketingový analytik, procesní specialista... Vše co dělám se nějakým způsobem točí kolem software, internetu a podnikání obecně.

V rámci Reprezzy mám na starost komunikaci s vámi, klienty. Já musím najít cestu, jak Vám pomoci a následně ji smysluplně předat kolegům, aby ji mohli zrealizovat.

Jan Kubíček

Copywriter

Píšu texty. Snažím se, aby se jejich čtenářům dobře a snadno četly. Mým cílem jsou stručné věty, výstižné výrazy a přehledná struktura. Proč? Aby moje texty přesvědčily. A když je potřeba, tak aby slova vyvolala ty správné emoce :). V mé copywriterské historii jsem psal pro sexshop, právničku se zaměřením na investice i moderní banku (všechny základní oblasti života mám tedy pokryté).

Dřív jsem šermoval, rekreačně tančil a psal básničky. Dneska koukám na youtube.

Kdybyste potřebovali doporučit youtubový channel na dlouhá rána i večery, poradím.


Václav Kantor

Obchodník

Když jsem se v 18 rozhodoval co dál dělat, obchod byla jasná volba. Věnuji se různým formám obchodu už poměrně dlouho, a to ve všech jeho podobách jak online, tak offline. Mimo to se věnuji financím a finančnímu řízení. Takže pokud zvažujete marketing od nás a třeba řešíte jak takovou věc financovat, určitě mi napište.

A samozřejmě, protože práce obchodníka je málo "akční", tak ve volné chvilce se věnuji bojovým sportům, konkrétně filipínskému Kali, a procházkám se psem.


Hodnoty, jichž si v Reprezze ceníme

Individuální přístup

Neexistují dvě stejné společnosti a mustr na úspěch neexistuje.

Dosažitelnost

Žádné vzdušné zámky a sliby, reálně zhodnotíme co lze, a má-li to smysl.

Férovost

Budujeme s klienty dlouhodobé vztahy na základě důvěry.

Inovace

Svět se neustále vyvíjí a my jsme rádi v čele a vyvíjíme se též.

Přesah

Marketing není reklama, je to celý byznys a jako takový jej bereme.

Historie - krátká a bouřlivá

2018

Společnost Prezza s.r.o., provozovatel agentury Reprezza, vznikla v roce 2018 a do vínku dostala provozování eshopu s prezentačními systémy prezza.cz, který v té době existoval čtvrtým rokem. Eshop provozovala a provozuje dodnes. I když nová verze vzniká v roce 2021 na adrese https://eshop.prezza.cz, opouští původní systém a přechází na Shoptet.

2020

Krize způsobená Covidem způsobila, že od roku 2020 klesly prodeje v eshopu na nulu, a tak se majitel rozhodl ke změně zaměření firmy. Na jaře 2020 jsme se začali věnovat digitálnímu marketingu a tým starající se o eshop se nově rozrostl o specialisty na jednotlivé aspekty digitálního marketingu. Na první místě bylo zajištění obsluhy zákazníků a zajištění fungování kampaní, teprve následně jsme se dostali k "definici vlastního já".

2021

Značka Reprezza vznikla na konci prvního pololetí 2021 jakožto výsledek společného úsilí prostřednictvím našeho Kurzu budování značky. Logo, výsledek soutěže na portálu Topdesigners.cz jsme si převzali 18.6. 2021 a v následujících dnech a týdnech začal vznikat web a budovat prezentace nové značky.

Mimochodem na konci prázdnin 2021 se i eshop začíná pomalu probírat a chystáme se na jeho velký návrat.

Podrobnější článek o celém procesu sepsal Zdeněk na svém blogu zdendas.cz.