Reprezza - digitální agentura

Budujeme nejen značku samotnou, ale také vaši důvěryhodnost v očích zákazníků

Digitální agentura Reprezza
Digitální agentura Reprezza

Vize naší agentury

Dlouhodobá spolupráce klienta s námi. Vylepšení celkové prezentace firmy, zlepšení komunikace a vybudování důvěryhodnosti značky. Vytvoření důvěry firmy v nás. Kontinuální zvládání nových situací na trhu. Rozvíjení možností spolupráce.

Proč si vybrat právě nás?

Jsme tým zkušených a sehraných lidí, jsme flexibilní, nabízíme reálná řešení a vidíme dál, než na konec kampaně.

Naše poslání

Přinášet klientům prospěch a přínos prostřednictvím rozvoje znalostí a schopností členů týmu.

Náš...

malý tým s velkými nápady

Zdeněk Klusák

Stratég a analytik

Jsem člověk mnoha profesí, software designer, krizový manažer, marketingový analytik, procesní specialista... Vše co dělám se nějakým způsobem točí kolem software, internetu a podnikání obecně.

V rámci Reprezzy mám na starost komunikaci s vámi, klienty. Já musím najít cestu, jak Vám pomoci a následně ji smysluplně předat kolegům, aby ji mohli zrealizovat.

Lucie Nejezchlebová

Projektová manažerka / Marketing

Jmenuji se Lucie a mou rolí je postarat se o to, aby veškeré vaše projekty proběhly hladce a bezproblémově od A do Z. Plánování a organizace jsou mou silnou stránkou a věřím, že každý úkol je možné zvládnout s dobrou strategií a správným přístupem.


Šárka Politzerová 

Projektová manažerka 

Jmenuji se Šárka a mým hlavním cílem je dosáhnout nejen úspěšného dokončení projektu, ale také spokojenosti týmu a zákazníka. S odhodláním a důrazem na detaily se snažím dosáhnout vynikajících výsledků, které přesahují očekávání.


Sára Vašková

Sociální sítě

Steuart Henderson Britt řekl: Podnikat bez reklamy je jako mrkat na děvče ve tmě. Vy víte co děláte, ale nikdo jiný NE.

Jsem Sára a budu Vaším hlasem firmy skrze sociální sítě. Stále srším nápady a umím se stát specialistou na všechny problematiky. Miluju kreativní práci a zajímavé projekty. Chápu co znamená deadline a proto otravuji celý tým, aby jej dodržovali. Sociální sítě umožňují přímou interakci se zákazníky, bleskurychlé šíření informací a hlavně budování brandu a pověsti. V nepovolaných rukou se pro někoho mohou stát spíše noční můrou. Zákazníci totiž neodpouštějí a každý online přehmat nebo publikace bez plánu vás může stát cenné body image. Publikum (nejen na sociálních sítích) umí být tvrdé, mně ale žádný hater neuteče. Jsem blázen do kurzů, čtení a blogování. Jsem ráda, že to, co mě baví, se stalo mou denní pracovní náplní.

Marie Dědíková

Asistentka

Zdravím, jmenuji se Marie a jsem ve firmě taková další "pravá ruka". Mám smysl pro dotahování věcí do konce, dodržování plánů a datumů. Ráda dělám věci, které dávají smysl nejen mně, ale i mému okolí. A proto jsem asistentka v Prezze. 

Mezi mé superschopnosti patří zdravý workoholismus, potřeba neustále něco dělat a zdokonalovat, a v neposlední řadě schopnost vidět každý překlep a chybějící písmeno, s čímž mimochodem umím být až otravná.


Martin Mašek

Grafik

Jako digitální grafik vám pomohu s vizuální komunikací vaší firmy. Díky dlouholetým zkušenostem se nezaleknu žádného zadání, ať už jde o jakékoliv grafické práce.


Mám rád minimalistické a přehledné výstupy a proto - chcete-li něco v grafice vypíchnout, nebudu zvětšovat jednu informaci přes druhou, ale naopak upozadím to ostatní.

Michal Mašek

Grafik

Reklamní grafice se věnuji nepřetržitě od roku 2001. Za tuto dobu jsem získal mnoho zkušeností na poli logotypů a firemní identity, tiskovin, obalových materiálů i webové grafiky.
S radostí se ujmu vizuální stránky vašeho podnikání a společně vytvoříme funkční řešení. 


Lucie Křivská

Copywriter

Každý online text má svůj úkol. A já jsem tu od toho, aby každý váš text dělal to, co má.

Dávám písmenkům řád tak, aby se líbila vašemu publiku i prohlížečům.

Každý projekt je jiný, ale přesto mají všechny něco společného - aby projekt uspěl, musí mluvit řečí svého publika a musí najít to, čím je jedinečný. Už se těším, až budeme společně hledat právě váš jedinečný hlas.

Petr Ondříšek

Kodér

Jsem Petr a ve firmě se budu snažit Vaše představy převést do skutečné formy na poli webových stránek. Vlastnost, která mě asi nejvíce popisuje je ta, že nerad tvrdím, že něco nejde. I proto pro Váš web provedu vše maximálně k Vaší spokojenosti a rád přispěju i svými zkušenostmi, které jsem dosud v IT odvětví získal. 

Věnuji se webovým stránkám na bázi vzhledu, ale nebojím se jít i za rámec toho, a to do té logičtější (aplikační) stránky – zkrátka to, co je tím mozkem celého webu. 

Vitalii Paparyha 

Kodér

Ahoj, jsem Vitalii. V kódu vidím nejen řádky a funkce, ale také umění a možnost tvořit něco nového. Ve své práci se neustále snažím překonávat hranice toho, co je možné, a přinášet inovativní řešení, která nejen splňují očekávání, ale často je i překračují. Každý projekt je pro mě novou výzvou, kde mohu kombinovat technické dovednosti s kreativní vizí. Mým hlavním cílem je nejen dosáhnout technické dokonalosti, ale také přinášet řešení, která mají skutečný dopad a přidávají hodnotu pro naše klienty.

Štěpán Paparuga

Kodér

Ahoj! Jmenuji se Štěpán a jsem front-end vývojář v týmu Reprezza. Mým cílem je vytvářet krásné a funkční webové stránky, které pomáhají našim klientům dosáhnout svých cílů. Rád používám nové technologie a přístupy k dosažení vysoké kvality a efektivity v naší práci. Práce v Reprezza mi umožňuje nejen pomáhat klientům, ale také se neustále učit a rozvíjet se ve svém oboru.

Simon Křižák

Sociální sítě

Ahoj, jmenuji se Simon a jsem specialistou na sociální sítě. Pomáhám firmám zlepšit svou online přítomnost. Snažím se vytvářet kreativní strategie, které zvyšují dosah, zapojení na sociálních sítích a posilují značku.

Mým cílem je budovat dlouhodobé vztahy se svými klienty a společně dosáhnout co nejlepších výsledků. Pomáhám firmám optimalizovat obsah, vytvářet reklamní kampaně a budovat online komunity. Sleduji nejnovější trendy v oblasti sociálních sítí a vím jak funguje algoritmus.

Hodnoty, jichž si v Reprezze ceníme

Individuální přístup

Neexistují dvě stejné společnosti a mustr na úspěch neexistuje.

Dosažitelnost

Žádné vzdušné zámky a sliby, reálně zhodnotíme co lze, a má-li to smysl.

Férovost

Budujeme s klienty dlouhodobé vztahy na základě důvěry.

Inovace

Svět se neustále vyvíjí a my jsme rádi v čele a vyvíjíme se též.

Přesah

Marketing není reklama, je to celý byznys a jako takový jej bereme.

Spolupráce


Jsme Shoptet partnerem

Zajistíme hladký přesun vašeho e-shopu na Shoptet a poradíme si i s nestandardními požadavky.



Jsme součástí firemní komunity CCT!


Czech Cool Trade Certifikace podnikatelské kvality je na základě auditu společnosti udělována firmám, které splňují:


· kritérium morálního a etického působení na podnikatelském trhu

· kritérium vysoké kvality poskytovaných služeb a produktů

· kritérium ekonomické stability a platební morálky

· kritérium kvalitní firemní kultury

· kritérium společenské odpovědnosti


Jsme pyšní, že všechna tato důležitá kritéria splňujeme a že jsme součástí prestižní CCT komunity.



Kreativní česko 

Najdete nás v celostátní galerii kreativců, která slouží primárně jako podpůrný nástroj pro dotační výzvu Kreativní vouchery na národní úrovni.



Kreativní vouchery

Jsme součástí projektu "Kreativní vouchery" . Jihomoravské firmy tak mohou na spolupráci s námi získat dotaci až 100 000Kč.


Historie - krátká a bouřlivá

2018

Společnost Prezza s.r.o., provozovatel agentury Reprezza, vznikla v roce 2018 a do vínku dostala provozování eshopu s prezentačními systémy prezza.cz, který v té době existoval čtvrtým rokem. Eshop provozovala a provozuje dodnes. I když nová verze vzniká v roce 2021 na adrese https://eshop.prezza.cz, opouští původní systém a přechází na Shoptet.

2020

Krize způsobená Covidem způsobila, že od roku 2020 klesly prodeje v eshopu na nulu, a tak se majitel rozhodl ke změně zaměření firmy. Na jaře 2020 jsme se začali věnovat digitálnímu marketingu a tým starající se o eshop se nově rozrostl o specialisty na jednotlivé aspekty digitálního marketingu. Na první místě bylo zajištění obsluhy zákazníků a zajištění fungování kampaní, teprve následně jsme se dostali k "definici vlastního já".

2021

Značka Reprezza vznikla na konci prvního pololetí 2021 jakožto výsledek společného úsilí prostřednictvím našeho Kurzu budování značky. Logo, výsledek soutěže na portálu Topdesigners.cz jsme si převzali 18.6. 2021 a v následujících dnech a týdnech začal vznikat web a budovat prezentace nové značky.

Mimochodem na konci prázdnin 2021 se i eshop začíná pomalu probírat a chystáme se na jeho velký návrat.

Podrobnější článek o celém procesu sepsal Zdeněk na svém blogu zdendas.cz.