Novela zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku přináší největší změny pravidel za poslední roky. Končí triky se slevami, zpřísňují se pravidla pro recenze a spotřebitelé získají lepší postavení při reklamacích. Na jaké změny se připravit?
Blog o digitálním marketingu
Slevy navozují pocit naléhavosti, snižují sklon k hledání alternativ u konkurence a u zákazníků navozují pocit štěstí. Na slevy lidé zkrátka slyší, a tak jsou oblíbenou prodejní strategií mnoha značek. Jak ale slevovou strategii nastavit efektivně a především tak, aby byla výhodná pro všechny strany?
Algoritmus Instagramu je (podobně jako algoritmus Facebooku) je směsí faktorů, které rozhodují o tom, jaký obsahuje upřednostněn. Změny tohoto algoritmu ovlivňují každého, kdo platformu používá - zejména značky. Objevte všechny nejnovější faktory hodnocení a zjistěte, jak je využít ve svůj prospěch.
Již v roce 2006 Amazon uvedl, že připisuje 35 % svých příjmů křížovému prodeji. Představte si, že byste vydělávali třetinu (nebo více) svých příjmů pouze z produktů, které si vaši zákazníci koupí nad rámec svého původního nákupu. Není divu, že Amazon vykázal v roce 2021 celosvětové tržby více než 469 miliard dolarů. Zjistěte, jak efektivně...
Novinky v programu Google Partners
Chystané změny a novinky v programu Google Partners konečně vešly v platnost. Které to jsou a týkají se právě vás?
Průvodce A/B testováním Facebookových reklam
V reálném světě bohužel neexistuje žádná magická zkratka, kterou zjistíte, který návrh reklamy je nejvýkonnější, která nabídka je nejefektivnější a které publikum nejaktivnější. U svých facebookových reklam to ale zjistit můžete.