Blog o digitálním marketingu

Algoritmus Instagramu je (podobně jako algoritmus Facebooku) je směsí faktorů, které rozhodují o tom, jaký obsahuje upřednostněn. Změny tohoto algoritmu ovlivňují každého, kdo platformu používá - zejména značky. Objevte všechny nejnovější faktory hodnocení a zjistěte, jak je využít ve svůj prospěch.

Již v roce 2006 Amazon uvedl, že připisuje 35 % svých příjmů křížovému prodeji. Představte si, že byste vydělávali třetinu (nebo více) svých příjmů pouze z produktů, které si vaši zákazníci koupí nad rámec svého původního nákupu. Není divu, že Amazon vykázal v roce 2021 celosvětové tržby více než 469 miliard dolarů. Zjistěte, jak efektivně...

V reálném světě bohužel neexistuje žádná magická zkratka, kterou zjistíte, který návrh reklamy je nejvýkonnější, která nabídka je nejefektivnější a které publikum nejaktivnější. U svých facebookových reklam to ale zjistit můžete.

V roce 2022 se vrací živé a pop-artové barvy. Trendy se mění, ale některá témata, jako jsou právě výrazné barvy, umělecká typografie či abstraktní tvary, zůstávají stále aktuální. Aby byly nové grafické návrhy zapamatovatelné a rezonovaly s cílovým publikem, musí s trendy držet krok. Značky, které jsou ochotné ten krok s novými trendy držet, mají...