Obchodník


Hledáme do týmu schopného obchodníka tělem i duší. Člověka, který ví, co pozice obchodníka přináší a je mu tato role vlastní. 

senior / junior

Pracovní náplň

    Hledáme obchodníka, který dokáže plnit zadané aktivity, bude připravený na každou obchodní schůzku a největší radost bude mít, když se mu povede ze schůzky realizovat zakázku. Široký výběr aktivit zajistí, že se u nás rozhodně nebudete nudit. Hledáme obchodníka, který bude:

  • budovat dlouhodobé vztahy s klienty

  • prezentovat digitální reklamy klientům na osobních i online schůzkách

  • vytvářet a rozšiřovat databázi kontaktů v CRM

  • navolávat a domlouvat schůzky

  • součástí týmu a bude se podílet na chodu a úspěchu společnosti

Požadujeme

Tým Reprezzy funguje plně online, a tak můžete pracovat kdykoliv a kdekoliv. Vzájemná spolupráce, pravidelná komunikace a sdílení know-how jsou samozřejmostí, ale je potřeba, abyste měli...  

Profesionální vzhled a vystupování

Praktické a prokazatelné zkušenosti s obchodem

Obchodního ducha a schopnost jednat s klienty

Dodržování kodexu cti obchodníka

Základní znalosti problematiky IT a digitální reklamy

S čím dokážeme zákazníkům pomoci?

Jsme digitální agentura, čemuž odpovídá i portfolio služeb.

  • Přivedeme nové zákazníky na web či do prodejny
  • Přesvědčíme stávající zákazníky, aby nakoupili více a častěji
  • Vytvoříme novou značku a ukážeme ji potenciálním zákazníkům
  • Najdeme nedostatky webu, či důvody proč zákazníci nenakupují a napravíme je
  • Rozešleme emaily, které znásobí obraty
  • Vymyslíme mraketingovou strategii, která bude dávat smysl klientovi i zákazníkům
  • a další...

Jaké zákazníky chceme oslovovat?

  • Majitele eshopů s obratem 10 - 50 mil ročně
  • Výrobní firmy řešící prodej B2C
  • Startupy a nové značky, které chtějí oslovovat koncové zákazníky

Jaké jsou výsledky naší práce?

Výsledky mohou být samozřejmě různorodé, ale shrňme si je do jednoho jediného čísla, jediné hodnoty ROAS (Return on ad spend). Jde o vyčíslení návratnosti prostředků, vložených do reklamy. Zjednodušeně pomocí ROAS říkáme, kolik peněz vyděláme klientovi za jednu jedinou korunu investovanou do marketingu.

Průměrné ROAS za rok 2022 našich zákazníků činí:

Jak si obchodníků ceníme

Platí, že na provizi vzniká nárok v okamžiku uhrazení faktury klientem. Obecný postup je, že se vždy s klientem dopředu naplánuje práce v následujícím měsíci a k tomu existuje nějaká dlouhodobá vize, kam máme klienta posunout. 

Základní odměna

Na odměnu ve výši 10 tis nebo 15 tis má obchodník nárok ve chvíli, kdy v měsíci splní všechny aktivity, které si ale sám naplánoval. Výchozí odměna 10 tis se zvedá na 15 po skončení zkušební lhůty.

Obchodní provize 7%

Základní složka obchodníkovy odměny. Obchodník dostává 7% z obratu jím uskutečněných zakázek. Připočítává se k základní odměně.

+6% odměna za kvalitní práci

O 6% zvyšuje obchodní provizi v případě, že je splněn (a naplněn) měsíční plán. Opět, to, kolik obchodů obchodník uskuteční si určuje sám a pokud splní a zároveň splní všechny aktivity viz základní odměna, má nárok na toto zvýšení obchodní provize.

+5 % za péči o klienta

Speciální odměna, na kterou má obchodník nárok v případě, že žádný z jeho klientů v posledním půl roce neukončil spolupráci. Tato odměna o 5% zvyšuje Obchodní provizi.

... a to není vše.

Výhodu máte, když...

  • máte zafixované obchodnické návyky

  • máte buď auto, nebo dobré internetové připojení

Pokud si myslíte, že by to mohla být práce pro vás...

... pošlete nám strukturovaný životopis a motivační dopis s pár referencemi a důvodem, proč jsme vás zaujali. A vyplňte níže přiložený dotazník.

Všem našim spolupracovníkům nabízíme

Jasně definovanou mzdu

Pevně daná základní hodinová odměna a k tomu bonusy při splnění transparentních a předem daných kriterií.

Home / kdekoliv office

Členové týmu se nachází doslova po celém světě, pokud vám dosáhne WiFi, pracujte třeba z Marsu.

Zaběhnuté pracovní procesy

Buď chystáme jednorázové kampaně dle definovaných schémat, nebo pracujeme na bázi měsíční spolupráce s pevně stanovenými procesy.

Průběžné vzdělávání

Vzděláváme se jako tým i jednotlivci. Poskytovat klientům služby na základně know-how je součástí naší identity.

Varianty spolupráce

Najdeme řešení spolupráce, které bude win-win pro obě strany. HPP / DPP není problém, stejně tak fakturovat, pokud jste nezávislý profesionál.