Staňte se naším obchodníkem a pomáhejte klientům růst!

Hledáme do týmu obchodníka tělem i duší. Člověka, který ví, co pozice obnáší, je mu tato role vlastní a chce prodávat služby, které mají jednoznačně prokazatelný přínos pro klienta. 

medior - senior / part - full time
homeoffice / celá ČR 
nástup ihned

Pracovní náplň

    Hledáme obchodníka, který dokáže plnit zadané aktivity, bude připravený na každou obchodní schůzku a největší radost bude mít, pokud klientovi dokáže pomoci. Hledáme obchodníka, který bude:
  • budovat dlouhodobé vztahy s klienty

  • prezentovat digitální reklamy klientům na osobních i online schůzkách

  • vytvářet a rozšiřovat databázi kontaktů v CRM

  • navolávat a domlouvat schůzky s potenciálními zákazníky, kteří nám sami dají svůj kontakt (neděláme coldcally) 

  • součástí týmu a bude se podílet na chodu a úspěchu společnosti

Výhodu máte, když...

  • máte zafixované obchodnické návyky

  • máte kontakty v B2B světě

Pokud si myslíte, že by to mohla být práce pro vás...

... pošlete nám strukturovaný životopis a motivační dopis s pár referencemi a důvodem, proč jsme vás zaujali. A vyplňte níže přiložený dotazník.

Požadujeme

Tým Reprezzy funguje plně online, a tak můžete pracovat kdykoliv a kdekoliv. Vzájemná spolupráce, pravidelná komunikace a sdílení know-how jsou samozřejmostí, ale je potřeba, abyste měli...  

Praktické a prokazatelné zkušenosti s obchodem

Obchodního ducha a schopnost jednat s klienty

Dodržování kodexu cti obchodníka

Základní znalosti problematiky IT a digitální reklamy

S čím dokážeme zákazníkům pomoci?

Jsme digitální agentura, čemuž odpovídá i portfolio služeb.

  • Přivedeme nové zákazníky na web či do prodejny
  • Přesvědčíme stávající zákazníky, aby nakoupili více a častěji
  • Vytvoříme novou značku a ukážeme ji potenciálním zákazníkům
  • Najdeme nedostatky webu, či důvody proč zákazníci nenakupují a napravíme je
  • Rozešleme emaily, které znásobí obraty
  • Vymyslíme mraketingovou strategii, která bude dávat smysl klientovi i zákazníkům
  • a další...

Jaké zákazníky chceme oslovovat?

  • Majitele eshopů s obratem 10 - 50 mil ročně
  • Výrobní firmy řešící prodej B2C
  • Startupy a nové značky, které chtějí oslovovat koncové zákazníky

Jaké jsou výsledky naší práce?

Výsledky mohou být samozřejmě různorodé, ale shrňme si je do jednoho jediného čísla, jediné hodnoty ROAS (Return on ad spend). 

Průměrné ROAS za rok 2022 našich zákazníků činí:

Jak si obchodníků ceníme

Platí, že na provizi vzniká nárok v okamžiku uhrazení faktury klientem. Obecný postup je, že se vždy s klientem dopředu naplánuje práce v následujícím měsíci a k tomu existuje nějaká dlouhodobá vize, kam máme klienta posunout. 

Základní odměna až 15 tis

Na odměnu ve výši 10 tis nebo 15 tis má obchodník nárok ve chvíli, kdy v měsíci splní všechny aktivity, které si ale sám naplánoval.

Obchodní provize 7%

Základní složka obchodníkovy odměny. Obchodník dostává 7% z obratu jím uskutečněných zakázek. Připočítává se k základní odměně.

+6% odměna za kvalitní práci

O 6% zvyšuje obchodní provizi v případě, že je splněn (a naplněn) měsíční plán. Opět, to, kolik obchodů obchodník uskuteční si určuje sám.

+5 % za péči o klienta

Speciální odměna, na kterou má obchodník nárok v případě, že žádný z jeho klientů v posledním půl roce neukončil spolupráci.

... a to není vše. Součástí je individuální motivační plán, který si obchodník stanoví dle svých aktuálních potřeb.

Model odměny obchodníka

Procenta z obratu jsou fajn, ale těžko si pod tím dokážete představit konkrétní částky. Proto jsme vzali zakázky, které přišly prostřednictvím různých automatizovaných kanálů za 12 měsíců a přepočítali provize tak, jak by vypadaly, kdyby ony zakázky přinesl obchodník. Nejsou to tedy žádná nereálná čísla a my samozřejmě očekáváme, že obchodník donese víc zakázek než automatizace a šéfovy návštěvy byznys akcí.

I. měsíc

Žádná zakázka se nepodařila, ale obchodník splnil všechny své povinnosti.

provize
10 000 Kč

III. měsíc

Povedla se jedna menší zakázka kolem 10 tis a jedna střední za zhruba 50 tis.

provize
20 800 Kč

VII. měsíc

Přibyly další tři menší zakázky, ale jedna ubyla a přibyla jedna střední.

provize
43 800 Kč

XII. měsíc

Opět přibyly dvě menší zakázky, ale ubyla jedna střední.

provize
60 000 Kč

Za jeden rok obchodník získal celkem 12 menších zakázek ve výši kolem 10 000 Kč, jednu střední za cca 50 000 Kč a jednu velkou za víc než 80 000 Kč měsíčně. Celkem dělá obrat přibližně čtvrt milionu měsíčně. Tedy nic přehnaného, nic nereálného.

Všem našim spolupracovníkům nabízíme

Jasně definovanou mzdu

Pevně daná základní hodinová odměna a k tomu bonusy při splnění transparentních a předem daných kritérií.

Home / kdekoliv office

Členové týmu se nachází doslova po celém světě, pokud vám dosáhne WiFi, pracujte třeba z Marsu.

Zaběhnuté pracovní procesy

Buď chystáme jednorázové kampaně dle definovaných schémat, nebo pracujeme na bázi měsíční spolupráce s pevně stanovenými procesy.

Průběžné vzdělávání

Vzděláváme se jako tým i jednotlivci. Poskytovat klientům služby na základně know-how je součástí naší identity.

Varianty spolupráce

Najdeme řešení spolupráce, které bude win-win pro obě strany. HPP / DPP není problém, stejně tak fakturovat, pokud jste nezávislý profesionál.