E-mailový specialista

Umíš si poradit s e-mailingovými kampaněmi, jsi kreativní, máš v tomto směru prokazatelné zkušenosti? Hledáme právě tebe!

Pracovní náplň

K dlouhodobé spolupráci hledáme e-mailingového specialistu, který se v oboru již nějakou dobu pohybuje. Hledáme schopného člověka, který zvládne

  • vytváření jednorázových i pravidelných kampaní, jejich vyhodnocování a optimalizaci- od začátku, kdy se kampaň vymýšlí a navrhuje, přes realizaci až po konečné vyhodnocení

  • nastavování e-mailových automatizací

Požadujeme

Tým Reprezzy funguje plně online, a tak můžeš pracovat kdykoliv a kdekoliv. Vzájemná spolupráce a  pravidelná komunikace jsou samozřejmostí, ale je potřeba, abys 

  • měl již zkušenosti se systémy jako je Ecomail, Leadhub, Mailchimp a další

  • měl bezchybnou češtinu

  • znal problematiku e-mailové analytiky

  • se orientoval v oblastech jako je maximalizace doručitelnosti, problematika spamu a bezpečnosti

Výhodou je, pokud...

  • jsi kreativní, máš vlastní nápady

  • máš prokazatelné výsledky kampaní

  • ovládáš i transakční a notifikační e-maily v systémech jako Shoptet či Upgates

Nabízíme

  • Motivující, ale stabilní ohodnocení: hodinovou mzdu s pevným základem a motivačními faktory
  • Home office: Členové týmu se nachází doslova po celém světě, pokud ti dosáhne WiFi, pracuj třeba z Marsu. 
  • Vzdělávání: Dbáme na to, abychom se společně jako tým rozvíjeli a vzdělávali, pracovali lépe a chytřeji. 
  • Varianty spolupráce: Je na tobě, zda jsi freelancer a chceš fakturovat, nebo je pro tebe zajímavější DPČ či HPP. Najdeme řešení, které ti bude vyhovovat.
  • přátelský tým a skvělou pracovní atmosféru

Pokud si myslíš, že by to mohla být práce pro tebe...

... pošli nám strukturovaný životopis a motivační dopis s pár referencemi a důvodem, proč jsme  tě zaujali. A vyplň níže přiložený dotazník.