Co teď letí na Instagramu? Lo-fi videa! Jsou snadná na výrobu a mívají velký dopad

08.11.2021

Díky rostoucímu počtu jednoduchých kreativních nástrojů pro mobilní zařízení dokazuje stále více lidí i firem, že i neprofesionální videa mohou přinést vysokou míru projeveného zájmu.

Lo-fi videa - tedy videa, která vypadají a působí jako doma vyrobená - jsou populární hlavně mezi firmami a značkami, které chtějí zákazníky zaujmout svou autentičností. Tento styl využívá většina Instagrammerů. Objevuje se všude - od organických domácích videí až po reklamy během Super Bowlu. Můžete je vidět v Reels, ve Stories ze zákulisí i osobních videích v IGTV.

Co si z toho odnést?

Zákazníkům se líbí obsah, který působí přístupně a nevyumělkovaně.

Proto se firmy začaly přiklánět k využívání vlastních zařízení. K vytvoření obsahu jim pak totiž stačí jen telefon a pár minut času. Nejenže je díky tomu výroba během pandemie snazší, ale také se jim tím sníží náklady. Větší firmy se tedy vrhly do spolupráce s tvůrci, aby tak oslovily specifické okruhy uživatelů. A to, co začalo jako nutnost, se změnilo v příležitost: produkčně nenáročný styl obsahu se stal oblíbeným způsobem, jakým se značky představují v přístupnějším světle. Tyto příklady představují ty nejlepší způsoby, jakým se firmy z celého světa pustily do lo-fi obsahu a dosáhly skvělých výsledků. Nechte se inspirovat k vytvoření vlastních lo-fi videí.

Splyňte s davem a vystupte z řady

Když přemýšlíte o obsahu, který bude pro vaši firmu nejlepší, zaměřte se především na své zákazníky. Firmy všech velikostí věnují velkou pozornost svým online komunitám, aby měli jistotu, že obsah, který vytvořily, na ně zapůsobil a inspiroval je.





Společnost Dunkin' se pustila do Reels a začala vytvářet zábavný obsah, který představuje její produkty v běžných, ale přesto překvapivých situacích. Stačil jim k tomu nůž, kuchyňské prkénko a pár produktů. Přesto se jim podařilo vytvořit inspirativní video, při kterém se sbíhají sliny a které skvěle souzní se stylem značky.





Japonská firma s papírenským zbožím Wakibungu zase využila trend vyrábět si vlastní plánovací kalendáře a natočila lo-fi videa s podomácku vyrobenými kalendáři a diáři, která současně ukazovala jejich produkty. IGTV umožňuje firmám zobrazovat delší videa, jako je třeba tento hyperlapse návod, jak vytvořit v kalendáři rovné linky. Komunita může být skvělým zdrojem inspirace pro obsah stránky vaší firmy.

Zdroj: business.instagram.com

Ve světe online reklamy ještě trochu tápete a potřebujete nasměrovat? Přečtěte si další zajímavosti ze světa e-commerce na našem blogu, nebo nás rovnou kontaktujte a my se postaráme o to, aby šla vaše online reklama s dobou.