Digitální reklamy hledají ten správný poměr mezi zachováním soukromí a možnostmi personalizace.
Blog o digitálním marketingu
Jak na vánoční kampaně na sociálních sítích?
Bez sociálních sítí už se dnes ve světě byznysu neobejdete. Na nejrůznější sociální platformy se přesunula nejen samotná reklamní komunikace, ale do jisté míry i prodej zboží. Díky sociálním sítím nabral marketing zcela nový směr a formu, se kterou se vyplatí držet krok.
Nejúspěšnější vánoční kampaně se začínají plánovat již na konci léta. Je třeba provést audit předchozích kampaní, nastudovat trendy a novinky, objednat dodavatele, vytvořit sadu kampaní pro různé typy zákazníků, vytvořit tématické landing page, ... je toho zkrátka hodně, co se za vánočními kampaněmi skrývá. A obsahová část je rok od roku...
10 marketingových vánočních přikázání
Naplánovat a rozjet vánoční kampaň včas je výhodné nejen pro vaše nervy, ale také máte šanci zachytit ty zákazníky, kteří nakupují vánoční dárky s předstihem. Opravdu! Jsou tací, kteří mají pár týdnů před Vánocemi vše nakoupené, zařízené, zabalené, ... no fakt!
Vstoupili jsme do podzimní sezóny 2021 a letošní rok utekl bleskově - a stejně rychle probíhají změny v prostředí Facebooku.
Aktualizace algoritmu Facebooku pro rok 2021
I když je pochopení hlavních hodnotících signálů vaší nejlepší sázkou na zlepšení organického dosahu, zde je několik dalších novinek, kterých byste si měli být vědomi: