Blog o digitálním marketingu

Bez sociálních sítí už se dnes ve světě byznysu neobejdete. Na nejrůznější sociální platformy se přesunula nejen samotná reklamní komunikace, ale do jisté míry i prodej zboží. Díky sociálním sítím nabral marketing zcela nový směr a formu, se kterou se vyplatí držet krok.

Nejúspěšnější vánoční kampaně se začínají plánovat již na konci léta. Je třeba provést audit předchozích kampaní, nastudovat trendy a novinky, objednat dodavatele, vytvořit sadu kampaní pro různé typy zákazníků, vytvořit tématické landing page, ... je toho zkrátka hodně, co se za vánočními kampaněmi skrývá. A obsahová část je rok od roku...

Naplánovat a rozjet vánoční kampaň včas je výhodné nejen pro vaše nervy, ale také máte šanci zachytit ty zákazníky, kteří nakupují vánoční dárky s předstihem. Opravdu! Jsou tací, kteří mají pár týdnů před Vánocemi vše nakoupené, zařízené, zabalené, ... no fakt!

I když je pochopení hlavních hodnotících signálů vaší nejlepší sázkou na zlepšení organického dosahu, zde je několik dalších novinek, kterých byste si měli být vědomi: