Nejlepší aktualizace Facebooku, které si nesmíte nechat ujít

12.10.2021

Vstoupili jsme do podzimní sezóny 2021 a letošní rok utekl bleskově - a stejně rychle probíhají změny v prostředí Facebooku.

Tento podzim se podíváme na jeden ze seznamů aktualizací na Facebooku. Mezi nové funkce patří nové produkty pro přizpůsobení, aktualizace Business Suite a nové funkce pro Messenger.

Reklamy lze nově umístit na záložku obchodu Instagramu

Možná se vám bude líbit první facebooková aktualizace: Reklamy přicházejí na kartu obchodu Instagramu, kterou lze spustit prostřednictvím reklamního systému na Facebooku.

Facebook na Instagramu zavádí více možností umístění reklam, včetně poměrně nedávných reklam v sekci Prozkoumat, takže jde v podstatě o rozšíření této funkce.

ZDROJ: facebook.com
ZDROJ: facebook.com

Zde je však rozdíl v tom, že vaše reklama je umístěna na obzvláště hodnotném místě s vysokým konverzním potenciálem. Uživatelé nechtějí jen procházet a objevovat nový obsah, aby je to bavilo, ale aktivně hledají položky k nákupu.

Zobrazení reklamy na relevantní produkty zákazníkům, kteří jsou v rozhodovacím procesu nákupu, má ohromný potenciál, který by bylo škoda nevyužít.

Tyto reklamy se pomalu začínají objevovat v zemích, kde je k dispozici karta Obchod na Instagramu, takže České republiky se to určitě týká.

Co je Facebook Business Suite?

Pokud spravujete několik business účtů na Facebooku či Instagramu, aplikace Facebook Business Suite vám ušetří spoustu času.

Pozor: Chcete -li aplikaci používat, bude nejprve nutné propojit obchodní účty na Facebooku a Instagramu.

  • Šetřete čas: Přidávejte příspěvky na Facebook a Instagram současně a spravujte příspěvky na jednom místě, abyste zůstali ve spojení s oběma komunitami.

  • Zůstaňte v obraze: Mějte všechny své zprávy, oznámení a upozornění na Facebooku a Instagramu na jednom místě, abyste mohli snáze reagovat.

  • Sledujte své obchodní výsledky: Podívejte se do statistik a zjistěte, co funguje a co vaši zákazníci hledají.

To, co se nám na Business Suite nejvíce líbí, je rozložení karty pro analýzu, díky čemuž je snazší získat podrobný přehled o výkonu vašeho Instagramu a Facebooku na jednom místě.

ZDROJ: TechCrunch
ZDROJ: TechCrunch

Aktualizace Facebook Business Suite

Facebook investuje obrovské množství času a financí do nových technologií, jako jsou automatizace pro podnikání, s cílem zjednodušit digitální správu.

  • Nyní oznámil novou funkci nazvanou Správce souborů, která umožňuje podnikům efektivně vytvářet, spravovat a zveřejňovat obsah v rámci sady Business Suite.
  • V Business Suite nyní také existuje jednotná doručená pošta, která umožňuje podnikům spravovat a rozesílat e-maily zaměřené na remarketing.
  • A konečně je tu funkce děleného testování, která umožní podnikům vytvářet a porovnávat více verzí jednoho příspěvku a zjistit, který nejvíce rezonuje s jejich cílovým publikem.

Jedná se o vynikající funkce pro řízení obchodu a je to poprvé, co získáváme něco tak významného, ​​jako je AB testování. Nyní máme možnost reálně posoudit, na co naše publikum reaguje, a podle toho obsah optimalizovat. Pokud jde o organický obsah, bude funkce děleného testování neocenitelná.

ZDROJ: facebook.com
ZDROJ: facebook.com

Facebook uvádí na trh nové funkce Messengeru

Podniky mohou zákazníkům poskytovat služby marketingového trychtýře a spojovat se s nimi bez ohledu na to, v jaké fázi nákupního procesu se nacházejí. Díky tomu najdete na Messengeru nové funkce, včetně následujících:

  • Aktualizace reklam Messenger, která umožňuje inzerentům vybrat "všechny platformy pro zasílání zpráv" jako potenciální kandidáty na to, jak jim uživatelé mohou posílat zprávy po kliknutí na reklamu. Facebook automaticky vytáhne možnost chatu v reklamě podle toho, kde se s konkrétním uživatelem konverzace pravděpodobně uskuteční.

  • Značky a tvůrci na Instagramu budou moci ze svého instagramového profilu přidat tlačítko click-to-chat vedoucí na WhatsApp.

  • K dispozici je nové CTA tlačítko stránky s názvem "Žádost o nabídku", které umožňuje uživatelům požádat o nabídku značky prostřednictvím aplikace Messenger. Toto je v současné době v testování a umožní podnikům vybrat čtyři až pět otázek, které položí zákazníkům před zahájením konverzace, aby jim poskytli přesnou nabídku při zahájení konverzace.

ZDROJ: facebook.com
ZDROJ: facebook.com

Reels na Facebooku

Popularita Instagram Reels stále roste, a tak roste i jejich potenciál jako marketingového a reklamního nástroje. Jsou to videa s více klipy na 15 až 30 sekund, která lze zobrazit na kartě Reels v profilu Instagram a v Prozkoumat. Jedná se o velmi poutavou forma obsahu, která by mohla vaší firmě přinést více sledujících.

19. srpna Facebook oznámil, že Reels jsou v procesu zavádění a populární funkce videa ve stylu TikTok bude nyní k dispozici nejen na Instagramu.

Reels jsou na Instagramu velmi oblíbené, takže existuje šance, že by mohly být způsobem, jak potenciálně bojovat proti poklesu organického dosahu na Facebooku s angažovaným publikem.

ZDROJ: facebook.com
ZDROJ: facebook.com

Právě se testuje: Pracovní účty na Facebooku

Je tu nová funkce s názvem "pracovní účty", kterou Facebook plánuje testovat v průběhu roku 2021.

Z mála dostupných informací je zatím alespoň zřejmé, že malá skupina podniků v současné době testuje funkci, která správcům sociálních médií umožní přístup k Business Manageru odděleně od jejich osobního účtu pomocí přístupu s jediným přihlášením.

Manažeři sociálních médií mohou vydechnout úlevou, že se na tom pracuje!

Počkejte si na začátek roku 2022, budeme mít další novinky.



Zdroj: Hootsuits , Facebook.com