Novinky v programu Google Partners
Chystané změny a novinky v programu Google Partners konečně vešly v platnost. Které to jsou a týkají se právě vás?
Chystané změny a novinky v programu Google Partners konečně vešly v platnost. Které to jsou a týkají se právě vás?
V reálném světě bohužel neexistuje žádná magická zkratka, kterou zjistíte, který návrh reklamy je nejvýkonnější, která nabídka je nejefektivnější a které publikum nejaktivnější. U svých facebookových reklam to ale zjistit můžete.
V roce 2022 se vrací živé a pop-artové barvy. Trendy se mění, ale některá témata, jako jsou právě výrazné barvy, umělecká typografie či abstraktní tvary, zůstávají stále aktuální. Aby byly nové grafické návrhy zapamatovatelné a rezonovaly s cílovým publikem, musí s trendy držet krok. Značky, které jsou ochotné ten krok s novými trendy držet, mají...
Ráno vstanete a víte, že musíte vychrlit nové nápady na obsah sociálních médií, abyste udrželi zájem svých sledujících a přilákali na váš účet nové lidi. To ale může být vyloženě vyčerpávající. Být každý den kreativní a dodávat skvělý obsah na více platforem nelze donekonečna, někdy to chce inspiraci. Pokud už vám docházejí nápady, máme jich pro...
Budování a udržování autentického hlasu značky je pro podniky klíčové. Pokaždé, když mluvíte, píšete, navrhujete, zveřejňujete, odpovídáte, spouštíte, děkujete a spojujete se s ostatními... využíváte komunikační tón své značky.
Zdá se, že velikosti obrázků na sociálních sítích se neustále mění. V jednom okamžiku máte perfektní titulní stránku pro svůj účet a další den byla jeho velikost změněna, je celý rozpixelovaný a vypadá to strašně. Co s tím?