Blog o digitálním marketingu

V reálném světě bohužel neexistuje žádná magická zkratka, kterou zjistíte, který návrh reklamy je nejvýkonnější, která nabídka je nejefektivnější a které publikum nejaktivnější. U svých facebookových reklam to ale zjistit můžete.

V roce 2022 se vrací živé a pop-artové barvy. Trendy se mění, ale některá témata, jako jsou právě výrazné barvy, umělecká typografie či abstraktní tvary, zůstávají stále aktuální. Aby byly nové grafické návrhy zapamatovatelné a rezonovaly s cílovým publikem, musí s trendy držet krok. Značky, které jsou ochotné ten krok s novými trendy držet, mají...

Ráno vstanete a víte, že musíte vychrlit nové nápady na obsah sociálních médií, abyste udrželi zájem svých sledujících a přilákali na váš účet nové lidi. To ale může být vyloženě vyčerpávající. Být každý den kreativní a dodávat skvělý obsah na více platforem nelze donekonečna, někdy to chce inspiraci. Pokud už vám docházejí nápady, máme jich pro...

Zdá se, že velikosti obrázků na sociálních sítích se neustále mění. V jednom okamžiku máte perfektní titulní stránku pro svůj účet a další den byla jeho velikost změněna, je celý rozpixelovaný a vypadá to strašně. Co s tím?