Asistent/ka

Do týmu hledáme spolehlivého člověka, který nemá problém s jakoukoliv administrativní činností. Poradí si s telefonem stejně snadno jako s počítačem. Jedná se o home office, tým máme rozesetý po celé ČR, tedy žádná kancelář se nekoná. Práce je přibližně na 20h týdně.

Čekají vás coldcally (ne, nejde o prodej, jen o sjednání schůzky) buď přes telefon, nebo Linked In. Organizace a plánování schůzek. Administrativa spojená s chodem firmy. Trocha dotační agendy ve spolupráci s odborníky. Většina práce jsou plánované aktivity v rámci zavedených procesů, takže se to dá přizpůsobit konkrétním potřebám.

Požadavky

  • dokážete u problémů stanovit priority a vyřešit je
  • dokážete komunikovat slovem i písmem
  • máte zkušenost s Google Suit a nástroje jako Zoom vám taky nejsou úplně cizí
  • máte organizační schopnosti a vždy si víte rady
  • je na vás opravdu spoleh

Nabízíme

  • přátelský tým se skvělou pracovní atmosférou
  • kompletní zaškolení a spousta návodů
  • home office
  • zaběhnutý proces, okořeněný občasnou organizační smrští
  • účast na firemních akcích a školeních, workshopech a seminářích spolupořádaných firmou

Pokud pokud si myslíte, že by to mohla být práce pro Vás...

Pošlete nám strukturovaný životopis a motivační dopis s pár referencemi a důvodem, proč jsme Vás zaujali.

A vyplňte níže přiložený dotazník