Asistent/ka
Do týmu hledáme spolehlivého člověka, který nemá problém s jakoukoliv administrativní činností. Poradí si s telefonem stejně snadno jako s počítačem. Jedná se o home office, tým máme rozesetý po celé ČR, tedy žádná kancelář se nekoná. Práce je přibližně na 20h týdně.
Čekají vás coldcally (ne, nejde o prodej, jen o sjednání schůzky) buď přes telefon, nebo Linked In. Organizace a plánování schůzek. Administrativa spojená s chodem firmy. Trocha dotační agendy ve spolupráci s odborníky. Většina práce jsou plánované aktivity v rámci zavedených procesů, takže se to dá přizpůsobit konkrétním potřebám.
Požadavky
- dokážete u problémů stanovit priority a vyřešit je
- dokážete komunikovat slovem i písmem
- máte zkušenost s Google Suit a nástroje jako Zoom vám taky nejsou úplně cizí
- máte organizační schopnosti a vždy si víte rady
- je na vás opravdu spoleh
Nabízíme
- přátelský tým se skvělou pracovní atmosférou
- kompletní zaškolení a spousta návodů
- home office
- zaběhnutý proces, okořeněný občasnou organizační smrští
- účast na firemních akcích a školeních, workshopech a seminářích spolupořádaných firmou
Pokud pokud si myslíte, že by to mohla být práce pro Vás...
Pošlete nám strukturovaný životopis a motivační dopis s pár referencemi a důvodem, proč jsme Vás zaujali.
A vyplňte níže přiložený dotazník